راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 30
:: بازدید سال : 120
:: بازدید کلی : 593

RSS

Powered By
loxblog.Com

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون
یک شنبه 8 دی 1398 ساعت 15:23 | بازدید : 34 | نوشته ‌شده به دست بهزاد اکبرپور | ( نظرات )

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

 

پس از درخواست مکرر برخی از دوستان و دنبال کنندگان مجله وارونه تصمیم گرفتم تا بهترین هدفون های ورزشی وایرلس موجود در بازار کشور را بعد از بررسی های متعدد خدمت شما دوستان و همراهان عزیز معرفی کنم. در ابتدا لازم می دانم یک چیز را اعلام کنم به نظر من زمانی که صحبت از هدفون ورزش میشود هدفون وایرلس مطرح است نه هدفون سیم دار، جوابش هم کاملا مشخص هست اگر شما علاقه مند به ورزش باشید آن هم ورزش از هر سبکی خیلی راحت متوجه میشوید که وجود سیم باعث ایجاد مزاحمت بسیار برای شما خواهد شد. همچنین از معرفی هدفون های دور گوش/ روی گوش خودداری کردم چون این هدفون های نیز برای ورزش مناسب نیستند مگر بدنسازی و کار با وزنه! بگذریم …

 


 


 

در این راهنمای خرید هدف ما معرفی بهترین هدفون های ورزشی وایرلس در بازار از برند های مختلف با توجه به راحتی در گوش ، کیفیت پخش صدا، عمر باتری، شرایط عملکرد در محیط مرطوب و … هست، البته برخی از برند های سرشناس نیز در بازار کشور موجود نیستند. با این حال سعی کردیم تا بهترین محصولات موجود بازار تا سقف یک میلیون تومان را برای شما معرفی کنیم . البته ترتیب معرفی این اسپیکر ها مبنی بر برتری یک مدل به دیگری نیست.

 

 

 

در ادامه با راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون همراه ما باشید

 

JBL Reflect Mini BT

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

کمپانی JBL یکی از محبوبترین کمپانی های تولید کننده محصولات صوتی در جهان است. هدفون های این کمپانی نیز جزو هدفون های محبوب موجود در بازار هستند. Reflect Mini BT نسخه بی سیم مدل محبوب Reflect Mini است. این هدفون بلوتوث مقرون به صرفه با قابلیت ضدآب و ضد تعرق یک هدفون مقاوم و خوش ساخت برای انجام حرکات مختلف ورزشی است.

 

جدا از کیفیت ساخت بالا، این هدفون از طراحی بسیار زیبا در رنگ های مختلف برخوردار است و طوری طراحی شده است که در هنگام انجام حرکات ورزشی از گوش شما خارج نشود. کیفیت پخش Reflect Mini BT بسیار مناسب است و پاسخ فرکانس آن 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است و قابلیت پخش بیس عمیق با وضوح بالا در فرکانس های پایین را دارد.. کابل این هدفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بر روی آن یک کنترلر برای کنترل موسیقی تعبیه شده است. 

 

 

 

حدود قیمت این هدفون 300 هزار تومان است

 

 

 

Sony SBH70

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

سونی SBH70 یکی از هدفون های مقرون به صرفه و بسیار با کیفیت برای ورزشکاران است. مهمترین ویژگی این هدفون ضدآب بودن آن است، کمپانی ادعا می کند این هدفون تا عمق یک متر ضدآب است ولی اساسا برای زیر آب و شنا طراحی نشده است، اما برای روز های بارانی و یا فعالیت در محیط های مرطوب یا زیر دوش بسیار مناسب است.

 

یکی دیگر از مزایای این هدفون عمر باتری قابل قبول آن است. شما می توانید با یک بار شارژ حدود 6 ساعت موسیقی و 8.5 ساعت زمان مکالمه داشته باشید. بر روی دسته گردنی این هدفون کنترلر لمسی برای کنترل موسیقی و تماس های تلفنی وجود داد. این هدفون در 5 رنگ عرضه شده است. کیفیت پخش سونی SBH70 بسیار مناسب است صدای بیس در تعادل با صداهای میانی و بالایی است. نمی توان این هدفون را در زمره هدفون هایی با بیس قوی قرار داد اما عملکرد بسیار مناسبی در بازه های مختلف فرکانسی را ارائه میدهد.

 

حدود قیمت این هدفون 330 هزار تومان است.

 

Skullcandy Method Sport Wireless

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

Skullcandy کمپانی است که در سال های اخیر با تولید هدفون برای ورزشکاران در رشته های مختلف مخصوصا ورزش های اکستریم نامی برای خود در میان هواداران دست و پا کرده است. 

 


 

 

 


 

Method Sport Wireless یک هدفون مقرون به صرفه با کیفیت پخش بسیار مناسب است و می تواند بیس بسیار دلچسبی را به شنونده ارائه دهد البته لازم به ذکر است در فرکانس های میانی و بالا وضوح صدا کم است و خوب با توجه به قیمتش امری طبیعی است. این هدفون ضد تعرق و رطوبت است.

 

کنترلر در سمت چپ گردنبند واقع شده و می توان از آن برای برقراری تماس و کنترل موسیقی استفاده کرد. این هدفون می تواند با یک بار شارژ حدود 9 ساعت کار کند.

 

حدود قیمت این هدفون 380 هزار تومان است

 

 

 

Jabra Sport Coach

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

با Jabra Sport Coach دیگر نیازی به مربی یا فیتنس ترکر ندارید !!! به لطف سنسور حرکتی و اپلیکیشن Jabra Sport Life شما میتوانید به حداکثر میزان فعالیت خود برسید چرا که دستیار صوتی تعبیه شده شما را همواره برای بهتر شدن تشویق می کند. شما می توانید بوسیله این هدفون و اپ مرتبط سرعت، مسافت طی شده، تعداد قدم ها، ضربان قلب و کالری سوزانده شده را اندازه گیری کنید.

 

این هدفون از ویژگی ضد تعرق و گرد و غبار نیز برخوردار است و با طراحی بسیار مناسب و کیفیت ساخت بالا می توان در هر شرایطی از آن بهره برد. صدای خروجی این هدفون بسیار جذاب است. بیس پخش شده توسط آن بسیار واضح و قدرتمند است همچنین فرکانس های میانی و بالا نیز دارای وضوح و شفافیت مناسبی هستند. 

 

Jabra Sport Coach بسیار سبک و راحت است و شما می توانید از کنترلر تعبیه شده بر روی بند دور گردنی برای برقراری تماس و کنترل موسیقی بهره ببرید. مدت شارژ دهی این محصول کمی پایین است حدود 5 ساعت اما با توجه به قابلیت سنسور حرکتی ، این مقدار قابل قبول است.

 

حدود قیمت این هدفون 380 هزار تومان است

 

 

 

Plantronics BackBeat FIT

 

 

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

اکثر  کمپانی های سازنده هدفون های بلوتوث ورزشی ادعا می کنند که هدفون هایشان مناسب ورزش است اما در واقع آنها سعی می کنند تا محصولاتشان هم برای ورزش و هم برای مواقع غیر ورزشی مناسب باشد.

 

اما Plantronics BackBeat FIT بصورت اختصاصی برای تمرین و ورزش کردن طراحی شده است.

 

 

 


 

با طراحی مقاوم و بسیار زیبا و قابلیت ضد تعرق و گرد و غبار مناسب برای دوچرخه سواری، کوهنوردی، دو و فعالیت در باشگاه است. کنترلر و میکروفون در این هدفون بر روی گوشی تعبیه شده است تا به راحتی شما بتوانید به تماس های خود جواب دهید و یا موسیقی را کنترل کنید. یکی دیگر از مزایای جذاب این هدفون شارژ دهی 8 ساعته آن است. صدای خروجی این هدفون بسیار مناسب و قابل توجه است اما کمی در پخش بیس دچار ضعف است.

 

حدود قیمت این هدفون 430 هزار تومان است

 

 

 

Jaybird X3 Wireless

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

Jaybird X3 یک هدفون بسیار مناسب برای فعالیت های ورزشی و استفاده روزمره است. هدفونی سبک با طراحی مناسب که با ایر تیپ های مختلف به راحتی در گوش شما فیت می شود.

 

کیفیت پخش این هدفون بسیار مناسب است و می تواند در تمامی فرکانس ها مختلف عملکردی قابل قبول را ارائه دهد. یکی از مزیت های این هدفون عمر باتری 8 ساعته آن است. این هدفون با روکش نانو قابلیت ضد تعرق را دارا است اما در زیر باران و یا برخورد با قطرات آب دارای ضعف است.

 

حدود قیمت این هدفون حدود 580 هزار تومان است

 

 

 

Samsung Gear IconX

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

با Gear IconX دیگر نیازی به گوشی یا پخش کننده موسیقی ندارید !!!

 

ایرفون سامسونگ Gear IconX با ظرفیت داخلی 4 گیگ به شما امکان ذخیره حدود 1000 آهنگ را میدهد. شاید در نگاه اول متوجه نشوید ولی این هدفون از کنترلر لمسی  برخوردار است و به شما امکان کنترل موسیقی و تماس هایتان را می دهد. محصولی خوش ساخت، سبک و زیبا با قابلیت ضد آب یکی از بهترین هدفون های ورزشی و روزمره به شمار می آید.

 

این ایرفون از دستیار صوتی نیز بهره می برد و می تواند شما را از وضعیت جسمی تان (ضربان قلب) آگاه کند. قابلیت اتصال سری گلکسی نیز به شما امکان اتصال و سینک شدن به اپلیکیشن S Helath سامسونگ را میدهد تا از عملکرد ورزشی خود به سادگی آگاه شوید.

 

حدود قیمت این هدفون 650 هزار تومان است

 

Jabra Elite Sport

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

Jabra Elite Sport هدفونی قدرتمند برای انجام حرکت های ورزشی مختلف!!! هدفونی ضد آب با توانایی اندازه گیری ضربان قلب، مسافت طی شده و عملکرد مناسب باتری تا 5 ساعت. این هدفون می تواند به اپلیکیشن های مختلف فیتنس متصل شود اما عملکرد بسیار مناسب با اپلیکیشن Jabra Sport Life  می تواند شما را تشویق و یا راهنمایی کند.

 

این هدفون بی شک یکی از بهترین ایرفون های موجود در بازار است که می توان از آن هم در مواقع ورزشی هم در سایر مواقع بهره برد حتی می توان از آن بصورت مونو و تکی به عنوان هندزفری استفاده کرد.

 

کیفیت پخش این محصول نیز بسیار مناسب است اما توانایی پخش فرکانس های پایین (بیس) را بصورت قدرتمند ندارد ، ولی بصورت اورال صدایی دلنشین را عرضه می کند.

 

ایرادی که می توان به این هدفون گرفت به علت وزن نسبتا بالا در ساعت های طولانی ممکن باعث خستگی گوش شود، و دیگر اینکه قیمت آن نسبتا زیاد است قیمت این هدفون در بازار جهانی حدود 250 دلار است.

 

حدود قیمت این هدفون 890 هزار تومان است

 

 

 

Bose SoundSport Wireless

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

هدفون Bose SoundSport Wireless هدفونی خوش ساخت و قدرتمند.

 

این هدفون قابلیت مقاومت در برابر آب و تعرق را دارد. همچنین عملکرد مناسبی در مدت زمان باتری دارد و می تواند حدود 6 ساعت بصورت مداوم کار کند. بر روی کابل دور گردنی نیز یک کنترلر به همراه میکروفون برای کنترل موسیقی و پاسخ دهی به تماس وجود دارد.

 

از لحاظ طراحی این هدفون بسیار مناسب است و با قابلیت فیت بودن و ایستایی بالا در گوش تولید شده و در شرایط مختلف ورزشی نیاز شما را  به راحتی برآورده می کند. اما مهمترین ویژگی این هدفون صدای جذابش است، بیسی قدرتمند به همراه مید و های شفاف و واضح لذتی دو چندان را در شنیدن موسیقی برایتان به ارمغان می آورد.

 

تنها نکته ای آزار دهنده، قیمت این هدفون است، قیمت این هدفون در وب سایت آمازون 99 دلار است!!!!!!! و در سایر سایت ها بین 100 تا 150 دلار اما قیمت این هدفون به صورت تاسف باری در کشور و بازار داخلی بین 850 تا 900 هزار تومان است!!!! البته نکته تفاوت قیمت در تمامی هدفون های معرفی شده وجود دارد اما قیمت این هدفون به شدت غیر قابل باور است.

 

حدود قیمت این هدفون 890 هزار تومان است

 

 

 

Beats Powerbeats3 Wireless

 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

 

کمپانی بیتس در همکاری با اپل، هدفون های خود را مجهز به چیپست W1 کرده است که این چیپست همانند ایرپاد و BeatsX امکان اتصال و سوئیچ کردن به آیفون را به محض نزدیک کردن آن به گوشی می دهد، همچنین قابلیت ارتباط با سیری و دوام شارژ بیشتر نیز جزو ویژگی های جالب این چیپست است. 

 

Powerbeats3 نیز از این قائله مستثنی نیست. از ویژگی های مهم این هدفون می توان به شارژ دهی حدود 12 ساعت، ضد تعرق ، رطوبت و قطرات آب، طراحی مناسب و فیت در گوش، وزن سبک و اتصال قدرتمند وایرلس اشاره کرد.

 


 


 

اما در قسمت صدای خروجی این هدفون دارای صدای بسیار قدرتمند و تقویت شده است. همانند سایر محصولات بیتس، که این ویژگی برای هر کسی جالب نیست بخصوص طرفداران موسیقی از سبک های مختلف چرا که boost و تقویت بیش از اندازه بیس باعث شده تا بخش هایی از فرکانس های میانی و بالایی دچار ضعف شود  و به اصلاح خورده شود وضوح لازم را نداشته باشند.

 

روی هم رفته این هدفون یک هدفون مناسب برای استفاده روزمره در باشگاه و محیط های مختلف ورزشی است. قیمت این هدفون نیز در بازار جهانی حدود 150 الی 200 دلار است که در کشور ما این قیمت به 950 هزار تومان تبدیل شده است …!

 

حدود قیمت این هدفون 960 هزار تومان است

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 





:: برچسب‌ها: هدفون , وبلاگ هدفون , موسیقی , شهر24 , آگهی رایگان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: